Mesogun

Wij willen je inspireren en nieuwe dingen leren op een plezierige manier en in een ontspannen sfeer.

Onze cursussen en workshops zijn praktijkgericht, zodat je het geleerde direct kunt toepassen. Alle docenten komen uit de praktijk en hebben veel ervaring. Zij willen hun ervaring, kennis en enthousiasme over hun vakgebied graag met je delen. Omdat we met kleine groepen werken is er veel ruimte voor interactie en persoonlijke aandacht. Ook na het volgen van je cursus kun je bij ons terecht voor vragen.

Leer hoe je het zelfvertrouwen en de levenskwaliteit van je cliënten kunt verbeteren met filler mesogun injecties.

Met fillers en skinboosters kun je de natuurlijke vorm, volume en stevigheid van de huid herstellen en verbeteren en kun je rimpels verzachten.

YouTube video

Mesotherapie is een kunst om kleine hoeveelheden van verschillende medicinale preparaten zoals vitamines, mineralen en andere conventionele vloeistoffen/serums rechtstreeks in het mesoderm te injecteren om aandoeningen lokaal te behandelen.

De term mesotherapie (afgeleid van het Griekse mesos. “Midden” en therapeia voor medische behandeling) duidt op injectie van stoffen in de middelste huidlaag (mesoderm) voor medische doeleinden.

Historische aspecten :Mesotherapie werd oorspronkelijk gebruikt om pijnlijke aandoeningen te behandelen met lokale procaïne-injecties. Michael Pistor die de term mesotherapie bedacht, wordt beschouwd als de vader van mesotherapie. In zijn oorspronkelijke artikel beschreef hij de behandeling van doofheid, oorsuizen, duizeligheid en hoofdpijn met lokale injecties met procaïne. Albert Lemaire, een Belgische arts, gebruikte procaïne-injecties om aangezichtspijnen te behandelen. In 1952 populariseerde Michel Pistor, mesotherapie voor de behandeling van verschillende aandoeningen in de dermatologie. Zoals traumatologie en vaatziekten, voornamelijk als pijnstillende therapie. In 1953 vond dokter Mario Lebel een naald van 3 mm uit die precies kon worden gebruikt voor het injecteren van stoffen in de dermis. In 1964 werd de Franse vereniging voor mesotherapie opgericht door Michel Pistor en werd het gebruik van mesotherapie uitgebreid om cosmetische aandoeningen te behandelen.

De nieuwste Mesogun van de Filler Kliniek opleidingen is in staat is om de gewenste stof met een vereiste hoeveelheid, snelheid en diepte te injecteren met behulp van de injector en naald. Spuiten variërend van 1cc-10cc en naaldlengtes variërend in grootte van 4 mm tot 13 mm kunnen worden gebruikt op basis van de indicatie en de gewenste injectiediepte.

Tijdens een cursus bij de Filler Kliniek leer je de parameters afstellen en kan het product worden geïnjecteerd.

Voordelen:

• Goed comfortniveau
  • De procedure is sneller
  • relatief pijnloos
  • Nauwkeurig
  • Veelzijdigheid

Extra beurskorting maart+

Bij aankoop van apparatuur krijgt u nu de gehele maand maart een gratis online cursus cadeau.